Haha, Lina gillade mina namn till hennes katt xD

Kapten krok xD Haha,  Hugo, Viktor, Erik, Eric, Munk xD, Tjockapa (ifall den blir tjock som vuxen) Pepsi, Stora Bocken Bruse xD xD xD Jag är ju bäst på att komma på namn xD Boogie, Nicolaus(så att du aldrig kan glömma bort mig xD) xD Fender, Taylor xD Björn (gustafsson) sammetstass xD pappas förslag:Cheese DOODLE xD Eller... Ostkrok eller IMPALA SOM MIN BIL! sa han....slut på pappas förslag xD nicoles igen: korven, sausage, Alfonzo höhöhöhö xD Theodore, Alviiiiiiiiin, Adidas, Puma, Reebook, love doctor, snuppiiiiii, HOOOONIIIII, rumpitumpi xD, Alty, Kex, KAKAAAAA xD, Bulle, Choklad ask, godis xD mat, Jerimo, Kisi, Sammie, Fnuppieeee, Tic tac, Desmond xD, Herbet, Smirk, Radar, Slash, Snusmumrik xD Gismo, Gremlin, Sparrow, Rudolf, Sten-Joakim, Moshi, Ninja, Ost, Killer, Zorro, Arragon, Nemo, Råttan xD, Jacob, synthesizer, Scull, Bubblar'n, Firren, Djungel George xD, BJÖRKLÖVEN, Simba, Melvin, Merlin, Muppertuppen, Mister xD Många på m :s
snoppen :D 
Dessa fina namn kom jag på åt Lina, till hennes lilla söta kissemisse valp :D

Eller... det heter unge, just det (a)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0