hejsan :)

Oh.. Iförrgår sovde jag hos lina :D Vi gjorde en jättegod polly kladdkaka eller vad den nu hette, också fotade vi, cyklade i en sådan här cykelbåt, såg på cujo, meangirls och the hot chick. Cujo var inte alls läskig xD Och jag har sett dom andra 2 förut. :) Och ute var vi också... och var på affären, åt middag och frukost och satt vid datorn och.. fotade ännu mer och filmade xD Och massor av saker:P

Vi gick typ och la oss vid 05, tror jag xD
Hahahah:)

Och inatt tältade jag med emma lisa och eila -.-
vi gick och la oss 01.
Vi såg boogeyman 2 igår, och The messenger idag. Båda var jättebra :]

Kom nyss hem..................................................................................
Jag ska nog hoppa in i duschen nu, snart :P

Sedan vet jag inte vad som händer, förhoppningsvis något kul xD

Tjingeling

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

sv: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! du e fin :]

men hallå, förresten. Jag var och badade med prince idag, på ett ställe (havet). En pytte liten strand, men minst 20 grader längst ut! jätte härligt, där kan vi bada jueee! :D:D:D:D:D saknar dig xD

2010-07-08 @ 20:29:52
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0