någon som vet hur mycket jag hatar att vara med på bild? -.-

Idag kom några fotografer från stockholm (om inte minnet sviker mig) hit och fotade impalan, harleyn och familjen... i impalan (okej, harleyn och pappa var inte i impalan, pappa satt på harleyn)......... dom sakerna ska vara med i en tidning.... jag ska köpa alla exemplar så ingen annan kan köpa >:(
haaaaatar att vara med på bild.

Idag var det 5 igelkottar förresten... 

Såg nyss en film och åt chips och drack läsk.
Med Jacqueline xD

Jag hoppar från ämne till ämne.
Men jag är väl trött,
vaknade sju -.-
Av att pappa kom in i mitt rum och undrade om min kamera var laddad (han skulle använda den)
Sedan sa han godnatt, sedan godmorgon, det är ju morgon menar jag, sov gott, du kommer sova länge till, klockan är ju bara sju.....
Men nej??
Jag sov inte några mer timmar xD

♥jag vill fara till gotland igen, oliver är där.
♥Fast det skulle vara kul att titta hur öland är också, hugo är där.
♥jag skulle även vilja fara på liseberg, jennie och sofia är där hela tiden typ, dom har såhär typ årskort, hade iallafall förut...
♥Jag längtar även till thailand-kina resan. Jag kommer vara där.
Mamma
Pappa
Jacqueline
Frippe
Kajsa
Tove
Hampus
Hoppas Nina
Hoppas Jimmy
kommer också vara där.

Vad är det här för skumt inlägg? Jag måste sluta skriva innan någon hoppar in genom mitt fönster och tar min dator xD
Tjingeling.

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

kan jag vara med dig snart liksom typ..! xD

nån dag xD



! ! ! ! !

2010-07-03 @ 10:45:59
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/
Postat av: Lina

vill åxå utomlands :(((((((((((((((((((((((((

2010-07-03 @ 23:11:13
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0