Sitter nu i bilen, påväg till åsele... ...

Sitter nu i bilen, påväg till åsele... Vi ska typ stanna och äta på vägen, och det kommer säkert bli sjukt dålig uppdatering 6 dagar framåt, jag kommer ju inte ha tid :p och inte svara på kommentarer, eller godkänna:) för det gör man ju på datorn.. :) men ni får ju gärna kommentera ändå xD jag godkänner så fort jag får tillgång till dator:D jag har solen rätt i ögonen :( melody med, stackarn :( men.. Nu slutar jag skriva Hihi xD jag tycker att jag har skrivit ganska mycket, för att vara på mobilen, 4 sms är det nu xD tjo<3


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Melicia

hej på dig! Har just nu en helt gratis tävling där man kan vinna ett pris från Bikbok, hoppas du vill vara med! :)

2010-07-19 @ 23:08:23
URL: http://www.melicias.devote.se

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0