igelkottarna har kommit :)

fast det var bara 1 i år, får se om det kommer några mer ;)

Idag var sista spanskan, yes! (ehhehe xD)

Och sista gitarren :::::((((((( Föralltid :(((( Med Björn :(((((((( Och han var inte ens med :(:(
Vet inte ens om man har gitarr på grubbe ;(

För någon dag sedan så tappade jag bort min nyckel, när jag var ute och gick med Melody (den ramlade ut ur fickan)
Och nyss gick jag och Melody och Ella och Alexander och Jacqueline (jag gjorde och'en med flit faktiskt:P) ut och letade efter den, vi gick den långa svängen som jag hade gått. Vi var helt utmattade, också sen när vi hade gett upp så hittade vi den.
Jag ba till Jacqueline: Ring till pappa och säg att vi inte hittar den.
Jacqueline: Men jag orkar inte, vi säger det när vi har kommit hem.
Jag: Men ring bara.
Jacqueline: Här är den.
HAHAHAHHA xD SÅÅÅÅÅÅÅ FULT ASSÅ xD

Just det, Ella och alexander har ju kommit hit och hälsat på :P (Dom som kommer från ryssland)

Blooooooood. (eller proviva dåxD)
Asså jag vill redigera bilderna, men  photoshop blir sååååååå segt på min dator, så min dator dör (asså, stänger ner)

Det är jättejobbigt :(

Nu ska jag sluta skriva och göra något annat, tjingeling :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Rutan!

mmmmmmm...... proviva! björnbär?? mumms!

2010-06-02 @ 19:39:16

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0