melody är bäst på fotboll!

Hon dribblar, hon sparkar, hon springer med bollen hon är helt enkelt bäst på fotboll!
Allt detta utan att bära på bollen ;)

Finhunden.
Har nyss varit på skolan med Emma, Lisa och Eila. Och Melody.
Melody körde fotboll med sig själv mest hela tiden, inte när hon satt och vilade sig i skuggan, men annars.
Hon var även med lite i king, fast det fick hon inte för emma xD

Jag har ont i magen xD

Just det, idag är det typ national dagen sa jacqueline...
Nu sjunger vi lite:
Du gamla du fria du smällfeta koooooooooo,
han levde på glass och coca cooooooooooola...
Jag kan inte denna låt eller vanligaaaaaaaaa
men jag sjunger på ändå...
lalallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag kan inte någon national låt, ska man kunna dom?

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Melicia

sv; ja, jag har den också, visst är den bra?:D

2010-06-06 @ 16:11:12
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0