ojojoj ;o

snart 90 inlägg ;)

Idag kommer massor av människor hit som ska hjälpa oss att fira pappa som blir halvt hundra.... Det där lät halvt hundra, är han inte riktigt hundra. HAHAH, nejmen... Han fyller 50 :] GRATTIIIIIS, eller han fyller den 22, och.. han ska ha gamm50fest ;)

Kommer några kompisar till mig också... typ några iallafall ;)
Det kommer typ över 50 personer, det började komma människor igår... Hompe, Finn och Ytan (?)
:]]

Jag är avis på Hugo som är i stockholm :(
Fast jag vill fara till göteborg!

Det här blir typ 88:e inlägget ;) OH YEAH ;D



Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Linh

vilken stad bor du? :)

2010-06-19 @ 11:31:40
URL: http://sweetlinh.blogg.se/
Postat av: Rut!

på onsdag så ska JAG till stockholm! och vara på grönan!

2010-06-19 @ 13:00:47

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0