oooooooooooohhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh ;D

jag hann få avslutnings klänningen/tröjan/dressen eller vad det nu är för något xD Klänning tror jag ;D
Den var jättefin, men den.... var liksom lite vintrig, men det gör absolut inget, då kan jag ju ha den året om ;D;D;D

JAG ÄR SÅ LYCKLIG ATT JAG HANN FÅ DEN ;)

Trodde inte att jag skulle hinna....

Idag var sista kompissamtalet. Med Björn, och föralltid. Aldrig mer några kompissamtal :''<
Hur ska detta sluta? Ska man inte få ha något på grubbe eller?
ehehehehehhe xD

Nu måste pappa ha sin dator, jag tjuvlånade deras.

Uppdaterar sen (det kan var om 3 minuter, 3 dagar, 3 år, 3 .... jaja)
HEJDÅ :D

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Nina

lägg upp bild på klänningen/tröjan/dressen :D vill ju se... jätte kul att du hann få den iaf

2010-06-04 @ 20:59:04

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0