tack:)

rut
tack rut, för att du tycker att jag fotar bra:) Jag blir jättejätteglad av sådant! <33 :)
Rut är så himla söt :P

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Rut!

TACKAR!!!!! JAG HÅLLER MED!! OCH JAA! DU ÄR JÄÄÄÄÄTTTEEEDDDUUKKTTIGGG! PÅ ATT FOTA! DU ÄR BÄST!

du borde typ gå på fotar kurs! eller ngt. för man slösar inte bort en talang bara sådär! massor av kramar till dig din sötnos! och... frans hällsar... (han vill bara störa mig) det var också kul i helgen att få prata med "fjortisarna" om du vet vad jag menar! byebye!

2010-06-14 @ 20:34:24

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0