umelagun

 den skulle jag vilja ha just nu xD

Idag var jag och alma på umelagun :D
Jättekul:D:D:D
Vi var där från  typ 12 till 16 :]

Najjs ;D

Tycker jag,,
fast jag och alma ledsnade på slutet-.-

Hähä :}

Imorgon är det midsommar, det fick jag reda på idag ;o
OFTA ASSÅ ;(
Sommarlovet kommer säkert ta slut snart det med :'[

Men vi ska på cykelpicknick imorgon med typ berra anna michelle nathalie och våran familj, och tjoppen och deras hund kanske :]

Oj, nu blev jag lite rädd, alva tvingade mig att blogga xD Fast jag hade ju redan börjat höhö ;)

ÄlViE är en flummmmiizzz säger:
 vart ééééééé duu??
´nicole säger:
 här  xD
ÄlViE är en flummmmiizzz säger:
 i want to seee your face!!
 BLOGGA!!!
 JAG TVINGAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
´nicole säger:
 jag håller på hähä xD

Höhö :]

har inga bilder, sitter på syrrans dator, eller vid.. inte på xD

Ska gå.. tjingtjing

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Rut!

HEJ! det är rut o hanna :D jag skulle bara säga att vi har en blogg nu :D titta på beskrivningen :D

2010-06-26 @ 11:45:20
URL: http://kokobellis.blogg.se/
Postat av: Lina

hehehh, härligt :( :D:D:D XD

2010-06-27 @ 21:42:54
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0