bullar

Åh, mamma har gjort bullar :)SÅ GODA ALLTSÅ.
Pappa är i åsele och kär skoter, med kompisar.
Jag har inte skrivit på ett långt tag, men. Jag har glömt bloggen och jag har helt enkelt inte orkat skriva.
Det har hänt lite saker..
Jag och pappa for med Melody till veterinären, hon blev sövd och sedan fick hon narkos. :o Hon var helt borta i 2 dagar, sedan var hon typ flummig dag 3 sedan blev nu är hon lika busig som förut, hon är helt sjukt busig hund.
Hon beter sig som 3 månader, inte 3 år. Fast hon är ju nästan nyfylld, men ändå.
Liksom, busigaste i världen. Inte såhära... Att hon förstör saker, hon har nog aldrig förstört något, jo just det.. Nu på sportlovet råkade hon vifta svansen på en kruka så den ramlade (hos farmor och farfar)
Men det gjorde inget, hon gjorde det ju omedvetet.

Också har jag ju varit på sjukhuset 2 gånger, eller 3 om man räknar med veterinärbesöket, men då var det ju inte jag som var patient xD

Jag har gratis sms, snälla, alla mezzar mig xD mitt nummer finns på msn, ni som känner mig..

Igår såg jag mamma och Jacqueline på Alice i underlandet, jag tyckte den var helt okej. Det var den faktiskt.







Bilder från google.

 Min och sannys älskade apelsin "Apelsinen"
Jag och sanny gjorde en film häromdagen, OSCAR bra xD

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0