fucking fever

ÅÅÅÅH MIN FEBER GÅR INTE NEEEEEEEEEEEEEEEER.
NU har jag typ haft över 38 i en vecka, fuck.
Förlåt för mina "fuck" men det är liksom kul att säga fuck xD

Igår hade vi gäster. Maria och Peder. Simba var inte med.
Jag fick ett påskägg, muuumsiiiiiiii.
Har 38.1 idag, hehe. Den ger sig icke.

Jag vaknade nyss, typ tolv.

Det var ju earth hour igår, vi släckte, gjorde du?
Fick några bilder :P
Askuligt att ha så mörkt i huset.
 Den här bilden har ni väl sett? JAG GILLAR!
Emma ser så vintrig ut :P

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: amanda

haha, och så står jag där och förstår hela bilden ;p haha. Ser helt miffad ut ;p

2010-04-12 @ 16:12:50
URL: http://minafotografier.webblogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0