hihih

jag har varit dålig på att blogga på sistonde xD
Hihi, som straff ska jag lägga in lite bilder häääär...





 Kan man bli sötare? (hon kliade sig, det var därför hennes nos failade lite :))

Så blev luggen.. just det, jag har ju klippt mig, om ni inte vet det..

Klippte mig igår.

 Älsklings nalle xD (kunde inte vara utan honom förut... allvarligt, han har varit i med land än vad JAG har varit i :o xD) och voodoll, som jag har fått av Lina i födelsedagspresent, det är en god... Den heter Angel och hjälper mig genom livet står det xD

 När jag rullade sushi:P


 TIMAD BILD JAG TOG ASSÅ!

Photos by me...

Idag var jag på stan med Hanna, jag köpte en klubba till markus och 2 solbrillor. NICE! ;)

Imorgon drar jag till åsele och kör skoter som en dåre, sedan så ska vi väl kanske hitta på annat kul också.

Just nu chattar jag med... måste se till så att det blir rätt.. BELLISUSILIDUDLEUDLE eller något (bell bell)
och markus också.. :)

Jag vet inte om jag orkar skriva mer. Jag blev trött klockan 7 xD INFOO
*intresseklubben antecknar* xD

TJODLEEEE

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Nina

va fin du vart i håret :)

2010-03-12 @ 23:59:09
Postat av: Lina

VÄRLDENS FINASTE NICOLE! Du blev jääääättefin! :D

2010-03-15 @ 19:35:19
URL: http://bokstavenl.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

Snygg frisyr! :)

2010-03-16 @ 07:43:29
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: Linn

söt hund

2010-03-17 @ 20:12:12
URL: http://fotoliiinzy.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0