tjihodl

Friluftsdag 2010- Agnäs.

Bussen dit, satt med Sanny.. Mycket skratt, vi försökte skicka "busvisslingar" via bluetooth, till okända med hemliga namn xD Superkul, också busringde vi också.
Efter det så började alla skicka till varandra och busringa, påhittiga jag och Sanny.

Slalom åkte jag med Tea, några till hängde med något åk men vi åkte ifrån dom och åkte sedan själva, mycket skratt här också xD Thihi.

Hemvägen satt jag också med Sanny, vi skickade låtar till varandra och 6a killar som satt framför oss. Filmade även och hela bussen sjöng typ. Ingen var tyvärr inte lika bra som mig och Sanny, då.. Förstås ;)

Bussen hem var förresten väldigt hemskt. Min kissblåsa var helt full av 2 koppar varm choklad och en hel sådan här.... 0.5L cola light.
Jag led hela vägen haha.
Också fick man itne gå på toa i bussen, varför har dom en toa då?:o
När vi kom fram så fick ingen gå ut för att dom skulle bära ut alla saker ur bussen först, IDIOTISKT!
Men jag och Sanny trängde oss ut efter ett tag och sprang in på Gula(en skolbyggnad) på en toa och blev nöjd direkt.

Sedan ringde mamma och sa att hon väntade på oss, Sanny följde med mig hem och vi var ute på gården och busade med melody, vi tittade på youtube och satt vid datorn och..... Pratade och lite mer :p

Sanny for hem nyss.

Ska snart gå och duscha och sedan ska jag förmodligen jobba lite matte.


Tjauu...


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Linnea

Eh, alltså var det du som busringde mig??? Läskigt... Nån ringde med dolt men sa inget xD. Mina kompisar skrattade på sig.

2010-03-02 @ 18:23:22
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: Linnea

Idag har vi frilofsdag.

Fin header!

2010-03-03 @ 07:32:32
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha vad logiskt!! xD

"trevlog" dag idag då? xD

2010-03-05 @ 16:12:21
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0