2 filmer♥

Legion, jag såg den igår. Den handlade om att Gud blev pissed på jordens befolkning och skickade ut änglar. Dessa änglar är dock inte som vi människor tror att dom är.... Den här filmen ska vara en skräckis, jag satt mest och skrattade åt att den var så dålig. Rekommenderas inte :]







En riktig tjejfilm! En typisk "california girl" hade varit alldeles för busig den sista tiden, och skickas till en flickskola. Alla är likadana och idiotiska och Poppy (huvudpersonen) beslutar sig för att göra allt för att bli relegerad. Efter ett tag märker hon att hennes rumskamrater inte alls är så idiotiska som hon först trodde och dom blir vänner, bra vänner. Just då när Poppy inser att hon vill stanna händer det värsta. Hon är sjukt nära relegeringen, vad som händer sen får ni se;)

Vi lurade Rasmus att det var en krigsfilm, men efter att jag råkade flasha lite av fodralet (som var helt rosa och tjejigt) så blev han lite misstänksam. När sedan filmen började sa han: AH.. Mmmm, krigsfilm...
Efter ett tag sa han att den inte var så himla dålig som han trodde. Vilket var bra :) Man vill ju inte sitta och plåga sina gäster ;) You know what I mean ;)
Wild Child är faktiskt bra!

Nu ska jag sova. Jag hostar sönder och snuvar :( Men vi ses :]

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Nina

håller me dej den första filmer där va mycket kass.. hehe har du sett nån riktigt bra skräckis på sistone? tycker de e svårt å hitta nå bra

2010-09-08 @ 19:13:16

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0