läggdags :]

UPDATE: DET BLEV LITE FÖR STORA BILDER, MEN JAG ORKAR INTE FIXA DET IKVÄLL! Natti!

Skönt! Imorgon är det en halvtimmas sovmorgon, lite lite men bättre än inget :)

Kvällen har spenderats med Sanny och Rasmus. Läxor, film och snack :) Mysigt ;) Även fast läxor suger så är det bäst att göra dom med vänner.

Melody ligger typ halvdöd här nedanför mig och skäller, eller... halvskäller i sömnen och rör på tassarna som om hon sprang ett maraton... Eller typ står i hejarklacken eftersom hon typ ylar? :) Gulligare hund går inte att hitta<3

Kvarglömd mitt i vägen. Även fast jag koncentrerade fokusen framför socken så gillar jag ändå bilden, som den här bilden som inte ens är skarp på något sätt:

Gillar den på något sätt, vad tycker ni? :)



Nu ska jag hoppa ner i sängen och ta mig en god natts sömn :)

Vi hörs imorgon, godnatt :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: klara

sv; lite privat så vill hellst inte berätta, sry(a)

2010-09-07 @ 13:50:02
URL: http://klaraannells.blogg.se/
Postat av: Joeh [: <3

Mjaouuuuuw :]

Joeh was heerree :]<3

Puss :'D

2010-09-07 @ 20:24:47
URL: http://deru.se

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0