mattebajs :D

Ja, här sitter jag och gör matteläxan... Den är konstig, massa uppställningar. Fattar inte 2 tal, fattar inte hur man ska ställa upp det.... Oh pappa hjälpte mig med första talet som jag inte fattade, nu försöker han med det andra. 

Igår såg jag och rasmus på The Eye och Elsewhere... Båda var typ dåliga egentligen (a)

Jag pallar inte med matte :) Räknar sen, det är ju typ nästnästa veckas läxa...
Jag vill ha tjejkväll med mig själv xD Eller... Ja,, Typ ansiktsmask, hårmask (det heter faktiskt hårmask, inte en hårinpackning utan en hårmask xD) Manikyr, peeling, bl.a :D Synd bara att jag är så trött :( 

Nä nu ska jag gå och duscha och göra hårmask! :] Vi ses :)


Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Nina

du kan få komma till mig å ha tjejkvällom du vill nån gång ;)

2010-09-04 @ 18:59:30
Postat av: Lina

wey, tjejkväll hemma hosmigxD



SV::: jag älskardig, u know that:)

2010-09-04 @ 21:06:46
URL: http://[email protected]

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0