nästan ångrar att jag for på skolan idag.

Ångrar att jag for på skolan idag, jag mår typ piss:(

Efter skolan var jag iallafall med Sanny och Rasmus, vi hann inte göra mycket vi såg film sen for jag Mamma, Pappa och Jacqueline på O'learys och käkade middag :) After school ;)

Rasmus ska snart komma, vi ska se film och... bli rädda :D Skräckis står på min agenda? Vet inte vad han vill se :)

Jacqueline vägrar skräckis, men då får hon faktiskt gömma sig under en filt eller bakom en kudde :)

När jag kom in i bilen idag efter skolan (fick skjuts hem, tacktack) så hade mamma köpt en finfin tubsjal till mig, en vit och ganska kompakt stickad. Jättemysig, det behövs nu när jag har gått och samlat på mig ännu en förkylning! :) 
Och det hära graffiti nagellacket! ;D Yeah :D Ett svart :)
TAAACK :D

Hittar ingen bild på sjalen på internet men... Ja :) Ni kanske får se den på någon bild som jag lägger upp senare :)

Det dära nagellacket fick jag :) Och jag har faktiskt rosa under just nu ;)

Men nu ska jag kila ner och tjuva lite av våra chips som vi ska ha ikväll, vi ses :)

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic
Postat av: Lina

det nagellacket är supercoolt! :D:D



krya på dig, gumman:)

2010-09-03 @ 20:34:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

det nagellacket är supercoolt! :D:D



krya på dig, gumman:)

2010-09-03 @ 20:35:24
Postat av: Nina

vilket coolt nagellack =) va underbart me skräckfilm hoppas ni såg/ser nån bra =) hoppas du slipper bli sjuk gumman kram

2010-09-03 @ 22:17:37

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0