tjollaaahhhooopppppp

P.Phu om foto av lina-:
När kommer du hem, jag saknar dig, du har ju varit borta i en evighet.

KOM HEM !!

Pappa

svar
: Jag kommer hem när du hämtar mig.....
Jag har varit borta i typ... 2 dagar -.-

xDxDxD

Ja, men jag ska typ hem snart, sen ska vi på stan :D Och sen,, ska vi ha en trevlig tjejmiddag på eurasia xD Haha :D

Whi xD

Mu -.-

Jag vet inte vad jag ska skriva :')

Vi sov gott och vaknade vid 12.15

Igår såg vi Not another Teen Movie, och ANOTHER GAY MOVIE xD



Bild på första filmen

http://www.mytvbg.com/img/cinema/5F388939C4.jpg



http://www.lovefilm.com/lovefilm/images/products/5/71675-large.jpg

Båda var skojsiga, men vääääääääääääääääääldigt konstiga xD




































....






HEJDÅ -.- jag har ändå inget vettigt att säga, tjingelingelingelingelingelingeling

Kommentarer :)<333
Image and video hosting by TinyPic

Fyll i här så blir allt bara finfint <3♥ :

Och du heter..?
Om du är här ofta, kryssa i!

E-post/msn? :): (visas bara bara bara för mig! )

Din blogg/hemsida här tack♥

Vad var det du hade på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0